Lillebror

Helgen har varit ganska lugn. Hade myskväll med Anna, Elin och Hanna hemma hos Anna i fredags med vin, mat, snacks och tvtittande.
Igår var det lillebrora födelsedag så det var att gå upp tidigt och sjunga för han. Sen lekte vi med hans presenter. Han fick bland annat Indiana Jones spelet till playstation och vi fastna i det och spela i säkert två timmar=) underhållande och kul att få vara lite strategisk. På kvällen hade han släktkalas...
Idag har jag varit och hälsat på Elin och fixat lite nödvändigheter:) Just nu sitter jag hos Gunnar och fixar med hans nya community (svenskafotomodeller) Gå gärna in och besök sidn och bli medlem.
Har även hunnit med ett snabbesök hos mormor och fått fina mockasiner så mina fötter inte fryser;)
Ikväll blir det älskade SOLSIDAN hos mamma och sen sova där.
Har spenderat hela helgen hos min kära mamma, alltid mysigt att vara "hemma"
Ha en bra söndagkväll!!
/Mpalm

Kommentarer
Postat av: Elin

Nödvändigheter ;)

2011-02-20 @ 21:09:38
URL: http://elinandersson1987.blogg.se/
Postat av: Levin

dålig update gumman..! vi vill ha lite bildregn sen i lördags

2011-03-22 @ 19:30:21
URL: http://annaabananaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0