Förskollärare

I fredags var det dags för min examenshögtid och det var ganska trevligt, kändes dock inte som jag var färdig förskollärare och lärare för grundskolans tidigare år nu?! Men så är det. Efter det mötte jag upp Anna och vi gick i stan en sväng, åt tacos hemma hos mig och sen kolla på tv och åt godsaker. Fick även examenspresent av henne, TACK! I lördags blev det ännu mer firande, Mimman hade examens och 25 års fest. Trevligt var det, god mat och goa snapsar, väldigt lyckat alltså. Med mina mått räknat!=) I söndags mådde jag helt ok, och efter en promenad ut i den sköna naturen (Äspinge, fäladen) så kändes det mycket bättre. Och efter en kebabtallrik senare med min kära vän Elin så kunde det inte kännas bättre. Vi satt och snacka skit länge och det var hur trevligt som helst. Diskuterade hur våra framtida män ska se ut, väldigt spännande diskussion. Haha! Efter det begav jag mig till Malmö för att se handboll med Anna och Kim på slagthuset (storbildstv). Sverige vann och vi var glada men trötta (jag iallafall). Vid halv tio somna jag i soffan och idag vakna jag vid halv tio. Skönt att sova 12 timmar:) Idag var en dag som var helt oplanerad och jag älskar sånna dagar i mitt annars så kallade "planerade" liv. Så det har blivit slappande, ätande, promenad och datasurfande. Och den ska fortsätta i samma anda. /Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0