Mima

Hej! Idag har jag varit i skolan mellan 8:30-11:30, lagom dag. Sen blev det hem och laga lite pasta och köttfärssås och sen en liten powernap. Sen ringde Mima och ville komma och hälsa på mellan sina jobbpass. Så det blev städning i lägenheten, var dammtussar överallt. Mima är ju städerska så det ät bäst att ha gint bär hon kommer. Skulle städa denna veckan så det var bra att hon kom så jag fick det gjort:p vi gick och åt på bk och sen köpte vi hem Ben and Jerry glass och mumsa det till kommisarie späck. Hon åkte till jobbet igen för en timme sen och nu sitter jag och tittar på biggest loser Australien. Hoppas ni hat en trevlig kväll. Malin

Kommentarer
Postat av: Elin

Kul att du börjat blogga igen, jag såg det först idag, dåligt av mig ;(

2011-01-12 @ 13:00:44
URL: http://elinandersson1987.blogg.se/
Postat av: Eva Palm

Bra Malin att du städat. då skall man inte ringa innan man kommer

2011-01-12 @ 18:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0